Ja, jag vet, det är dags att skaffa en ny blogg.

Kanske. Så okänsligt många kansken. Inga Ja:n. Inget Nej.
Kanske får jag spratt och hoppar av?
Kanske packar jag ihop ett par väskor och drar till Rio om två år?
Kanske skrattar jag samtidigt som jag gråter?
Kanske är hen lite kär i mig?

En sommar med några muminmuggar vin och alldeles lagom många burkar Nutella. Vingliga ben. Självsäkra steg. Flera mil sprungna i nötta gympaskor. Glitter och frysta bär. Kalla sjöar och fuktigt grus mellan tårna. Slitna fotsulor och oändliga skavsår. Några skratt och ett par spyor. Havregrynsgröt och punkfestival.

Jag är ganska ful men hade väl något att erbjuda som ingen annan hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0